Przepisy

Pani Owsianka

Ulubione danie wielu z nas. W dodatku słodkie. Płatki owsiane obniżają cholesterol, zawierają błonnik, dają nam energię, obniżają poziom glukozy we krwi. Morwa biała obniża glukozę we krwi, działa przeciwmiażdżycowo. Nasiona chia to bogactwo kwasów tłuszczowych Omega 6 i Omega 3 oraz silny przeciwutleniacz. Mleko roślinne – źródło wielu minerałów i witamin. Owoce to źródło witamin, minerałów, wapia i fosforu i wiele innych. Takie śniadanie daje moc. Zachęcam do eksperymentowania. 🙂

Składniki:

  • pół szklanki płatków owsianych
  • 1 duża łyżka suszonej morwy białej
  • 1 duża łyżka nasion chia (szałwia hiszpańska)
  • mleko ryżowo- kokosowe lub inne
  • owoce typu: truskawki, jabłko, maliny.

Wykonanie :

Do ulubionej szklanki wsypujemy: suche płatki owsiane, morwę białą, nasiona chia. Zalewamy zimnym mlekiem roślinnym do wysokości 3/4 szklanki lub ciut więcej. Mieszamy, wstawiamy do lodówki. Najlepiej przygotować owsiankę wieczorem, aby była gotowa na śniadanie. Rano dodajemy ulubione owoce, u mnie były to truskawki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasza strona wykorzystuje ciasteczka
Jak wykorzystujemy Cookies
Informacje o cookies
AKCEPTUJĘ